Unordered List

Bumerang - Yazarkafe

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Çocuk şortu nasıl dikilir

Şort bir çift için ihtiyacınız olacak:
  • Kumaş Yarım metre
  • Bu şekilde sarılır sakızı, dikiş yeri ile birlikte bel olacak miktarda olmak üzere
  • Büyük bir emniyet pimi
Tabii ki, makine ve dikiş ipliği.

Bu kaynağı olarak, benim örnek alarak, bebeğiniz için desen benzetilebilir. Ancak, tüm bu rakamlar şort görmek için transferi 3 yıl bir çocuk, bu nedenle inç bulunmaktadır.
Metin istemleri olmadan tamamen bunu böylece sürecin dizisi), numaralandırılır

  • Uzunluğu (özkaynak) içinde kumaş katlayın ve iki ön ve iki arkalık ayırırlar.  desen uzunluğu kenarına paralel olmalıdır. 
  • Ön arka teker teker bir araya koyun ve İç kısa kenarı dikmek.
Adım 1:
Bir zig-zag dikiş 'de gösterildiği gibi, kısa bir dikiş dikin.

Adım 2
İkinci kenarında desen hizalayın ve dikmek.
Sahibinin her bacak için bir - Sadece iki "boru" yaptık.
  • Bir tüp sağ tarafında dışarı çıkarın

  • Ikinci kısa-kısa-dikiş içine içine bükülmüş tüp takın.

  • Dikiş U-şekilli kenarının kenarını
 Adım 3
U-şeklinde bir kromke.U birlikte, iki boru kenarları dikin.
  • Sağ taraftaki şort çıkarın - harika görünüyor!

Adım 4
1.5 cm ve dikiş - Her bacak 1 cm kenar sıkıştırın.
  • Yakın çekim.
  • Kısa 5 cm içinde üst katlayın.


  • Lastik bir bant eklemek üzere, 2 cm'lik nedoshitymi yaklaşık bırakın.

Şort hazır!

(click picture to enlarge) resimlerin üzerine tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz

1 yorum:

Harika bir anlatım ekinize emeginize saglik

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More