Unordered List

Bumerang - Yazarkafe

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Örgü şık hırka anlatımı




Modelin Yapılışı
ARKA:
75 ilmek başlanır, 220 sıra düz örülüp, ilmekler bir defada kesilerek bitirilir. Kesme işlemi yapılırken bol bir şekilde bitirilir.

ÖN:
55 ilmek başlanır, 110 sıra düz örüldükten sonra, her sırada bir taraftan 27 defa 2’şer ilmek kesilip, bitirilir. 1 adet daha örülür, ütülendikten sonra şemada gösterildiği gibi arka bedene dikilir.


(click picture to enlarge) resimlerin üzerine tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz

1 yorum:

MERHABA..
ÇOK GÜZEL BİR HIRKA VE BEN BU HIRKAYI ÖRMEK İSTEDİM FAKAT DİKİM ŞEMASINI GÖREMİYORUM BU KONUDA BANA YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ?
YA BURADAN GÖRMEME YARDIMCI OLUN DİKİŞ ŞEMASINI YA DA ist34-ant07@outlook.com MAİL ADRESİME GÖNDERMENİZİ RİCA EDİCEM... ÖRGÜ HAZIR FAKAT DİKİŞİNDE TAKILDIM KALDIM..LÜTFEN YARDIM İSTİYORUM...

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More